18 квітня 2013 року відбулася колегія Головного управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації. Як зазначили учасники, протягом опалювального періоду 2012-2013 рр. підприємствами ЖКГ Донеччини було забезпечено в цілому стабільне надання житлово-комунальних послуг споживачам регіону. Участь у роботі колегії взяв заступник голови Донецької облдержадміністрації Валерій ЛУКАШЕНКО.
Громадську Раду при Донецькій ОДА представляв Голова комісії з питань базових галузей економіки Захаревич Ігор володимирович.
Засідання колегії провела в.о. начальника Головного управління житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації Ольга СОЛОВЕЙ.
Провідним питанням, що було винесене на засідання колегії, стало підбиття підсумків роботи житлово-комунального господарства області в зимових умовах 2012-2013 рр. та визначення із завданнями на період підготовки до роботи взимку протягом 2013-2014 років.
Як зазначила Ольга СОЛОВЕЙ, підводячи підсумки минулого опалювального сезону, ще до його початку були виконані всі організаційно-технічні заходи. Це надало можливість оперативно і на належному технічному рівні запустити в роботу всі котельні та забезпечити теплом всіх споживачів.
Валерій ЛУКАШЕНКО звернув увагу учасників засідання колегії на необхідності активізації роботи з розрахунків за спожиті послуги ЖКГ серед населення та підприємств.
Також заступник губернатора наголосив на необхідності посилення роботи зі встановлення технологічних приборів обліку теплової енергії, передусім, в містах Горлівка та Артемівськ та проведенню робіт з модернізації ліфтового господарства.
За результатами засідання, з метою запобігання недолікам, що мали місце в минулому опалювальному сезоні, забезпечення якісної підготовки об’єктів житлово-комунального призначення до роботи взимку 2013-2014 років колегією були прийняті рішення щодо схвалення організаційно-технічних заходів відносно підготовки підприємств житлово-комунального господарства області до роботи в майбутній осінньо-зимовий період.
Немає коментарів:
Дописати коментар