6 грудня 2012 р.

Відмінності та спільні риси новостної журналістики в регіональних ЗМІ України


Як матеріали із ознаками замовності впливають на об’єктивність друкованих та Інтернет-видань у різних регіонах України? Чи дотримуються журналісти регіональних ЗМІ загально визнаних професійних стандартів.Як виглядає донецька преса у цьому контексті?Про все це Ви зможете дізнатися з результатів громадського моніторингу, який проводився в рамках проекту «У-Медіа».

Цей проект має на меті сприяння розвитку вільного, динамічного та професійного медіапростору України, виступає в ролі незалежного спостерігача за дотриманням суспільних інтересів та захищає свободу слова, фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується «Інтерньюз Нетворк».

Оприлюднення результатів відбудеться під час круглого столу, який  відбудеться 7 грудня 2012 р. у конференц-залі обласної ради профспілок за адресою вул. Артема 87, 2-й поверх (вхід через хол готелю «Централь») з 14.00 до 16.00.

У програмі круглого столу: 

  • Презентація керівника проекту з моніторингу преси Українського освітнього центру реформ Світлани Єременко (м. Київ) - "Аналіз ситуації в регіональних ЗМІ: Донецька, Львівська, Сумська, Харківська, Вінницька області та Крим".
  • Основні тенденції подання новин в донецьких друкованих і Інтернет виданнях" – експерт проекту Водимир Кіпень(м. Донецьк)
До участі у круглому столі запрошуються  редактори друкованих та електронних ЗМІ, що увійшли до моніторингу, представники Управління інформаційної політики та з питань преси, Головного управління взаємодії з громадськістю та у справах національностей і релігій Донецької ОДА, управління по зв’язках із громадськістю  Донецького міського виконавчого комітету, засобів масової інформації, громадських організацій та  Громадської ради при ДОДА. 

Контактна особа:Валерій Іванович Кочуєв, координатор проекту по Донецькій області, голова ДГО «Агенція розвитку місцевого самоврядування» тел. +380660099481 електронна пошта: valeriy.kochuyev@arms.net.ua 

Довідка. 

Результати моніторингу друкованих та Інтернет-засобів масової інформації є оцінними судженнями відповідно до статті 47-1 Закону України «Про інформацію» і не мають офіційного характеру.

Наявність ознак порушення журналістських стандартів або ознак прихованої реклами у матеріалі не може вважатися доказом отримання редакцією або журналістом майнової чи іншої винагороди за вчинення такого порушення.У роботі використовується методика Інституту масової інформації (м. Київ, http://imi.org.ua/).

Немає коментарів:

Дописати коментар