Як матеріали із ознаками замовності впливають на об’єктивність друкованих
та Інтернет-видань у різних регіонах України? Чи дотримуються журналісти
регіональних ЗМІ загально визнаних професійних стандартів.Як виглядає донецька
преса у цьому контексті?Про все це Ви зможете дізнатися з результатів
громадського моніторингу, який проводився в рамках проекту «У-Медіа».
Цей проект має на меті сприяння
розвитку вільного, динамічного та професійного медіапростору України, виступає в
ролі незалежного спостерігача за дотриманням суспільних інтересів та захищає
свободу слова, фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та
виконується «Інтерньюз Нетворк».
Оприлюднення результатів відбудеться під час круглого столу, який відбудеться 7 грудня 2012 р. у конференц-залі обласної ради профспілок за
адресою вул. Артема 87, 2-й поверх (вхід через хол готелю «Централь») з 14.00
до 16.00.
У програмі круглого столу:
- Презентація керівника проекту з моніторингу преси Українського освітнього центру реформ Світлани Єременко (м. Київ) - "Аналіз ситуації в регіональних ЗМІ: Донецька, Львівська, Сумська, Харківська, Вінницька області та Крим".
- Основні тенденції подання новин в донецьких друкованих і
Інтернет виданнях" – експерт проекту Водимир Кіпень(м. Донецьк)
До участі у круглому столі запрошуються редактори друкованих та електронних ЗМІ, що
увійшли до моніторингу, представники Управління інформаційної політики та з питань
преси, Головного управління взаємодії з громадськістю та у справах
національностей і релігій Донецької ОДА, управління по зв’язках із
громадськістю Донецького міського
виконавчого комітету, засобів масової інформації, громадських організацій
та Громадської ради при ДОДА.
Контактна особа:Валерій
Іванович Кочуєв, координатор проекту по Донецькій області, голова
ДГО «Агенція розвитку місцевого самоврядування» тел. +380660099481 електронна пошта: valeriy.kochuyev@arms.net.ua
Довідка.
Результати моніторингу друкованих та Інтернет-засобів масової інформації є
оцінними судженнями відповідно до статті 47-1 Закону України «Про інформацію» і
не мають офіційного характеру.
Наявність ознак порушення журналістських стандартів або ознак прихованої
реклами у матеріалі не може вважатися доказом отримання редакцією або
журналістом майнової чи іншої винагороди за вчинення такого порушення.У роботі використовується методика Інституту масової
інформації (м. Київ, http://imi.org.ua/).
Немає коментарів:
Дописати коментар