30 грудня 2013 р.

Контракти з керівниками закладів охорони здоров'я під час реформування галузі

З 18 грудня 2013 року, набули чинності зміни до Основ законодавства України про охорону здоров'я, відповідно до яких керівники державних, комунальних закладів охорони здоров’я призначаються на посаду шляхом укладення з ними контракту строком від трьох до п’яти років. Якщо після закінчення строку дії контракту трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія контракту вважається продовженою відповідно до закону. Порядок укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я та типова форма такого контракту затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Такі зміни означають, що:
- якщо контракт з керівником ЗОЗ був укладений після 01.01.2012 року - дати початку юридичної можливості укладати контракти з керівниками ЗОЗ саме при прийнятті їх на роботу на строк менший ніж три роки, - відповідне положення укладеного контракту повинно бути переглянуто і приведено до нових вимог Основ;
- якщо після закінчення строку дії контракту трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення - дія контракту вважається продовженою;
- з 18.12.2013 року, до прийняття Порядку укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я та затвердження його типової форми Кабінетом Міністрів України - прийняття на роботу керівників ЗОЗ має відбуватися за трудовим договором (доцільно строковим на строк від трьох до п"яти років).

Немає коментарів:

Дописати коментар