12 червня 2013 р.

Щодо участі голови підкомісії з питань охорони здоров'я Громадської ради при ДонОДА Маловичко С.П. у парламентських слуханнях "Сучасний стан, шляхи і перспективи реформи у сфері охорони здоров'я України"

05.06.2013 р. відбулися парламентські слухання на тему: на тему: "Сучасний стан, шляхи і перспективи реформи у сфері охорони здоров'я України", організатором яких був Комітет з охорони здоров'я Верховної Ради України.

За заявкою Громадської ради при Донецькій облдержадміністрації, у парламентських слуханнях на вказану тему взяв участь голова підкомісії з питань охорони здоров'я - Маловичко С.П.

Доповідь Маловичка С.П. на тему: "Перебіг експерименту з реформування системи охорони здоров'я: ризики та реальність" див. у додатках (на жаль, не зважаючи на включення Маловичка С.П. до кола затверджених доповідачів, за браком часу йому та ще 22 учасникам-доповідачам слово не надали; але усі доповіді будуть включені до друкованого видання Рекомендацій парламентських слухань).

Стенограму парламентських слухань див. тут.
Інформація про парламентські слухання на офіційних сайтах:
- Верховної Ради України;
 - Кабінету Міністрів України та Міністерства охорони здоров'я України (тексти однакові).
 
Додатки:

Немає коментарів:

Дописати коментар